Şartlar & Koşullar

Sipariş Politikası

Şube seçimi

Happycenter.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişler online stok sistemi üzerinden oluşturulmaktadır. Bu nedenle alışverişe başlamadan önce size en yakın Happy Center şubesini "ŞubeBul" linkini kullanarak ya da sol üst köşede bulunan logomuzun altındaki seçenek kutusundan işaretlemeniz gerekmektedir. Aksi taktirde sepetinizde bulunan ürünlerin eksiksiz teslimi sağlanamayabilir. Happy Center şubelerimiz maximum 3 kilometre çapındaki mesafelere teslimat yapabilmektedir. Belirtilen mesafe aralığı dışındaki müşteri tarafından girilen siparişler müşteriye bilgi verilerek iptal edilmektedir. 

Sipariş verebilmeniz için minimum sepet tutarı 50 TL olmalıdır.

Sipariş Koşulları
* Akşam 20:00'dan sonra verilen siparişlerin teslimatı ertesi gün sabah veya 13:00'dan sonra yapılacaktır.
** Ürünlere ait görseller firmaların internet istelerinden alınmaktadır. Sadece bilgi verme amaçlıdır. Ürün bilgilerindeki hatalardan dolayı Happy Center sorumlu tutulamaz. Üreticiler ürün özelliklerini haber vermeden değiştirebilme hakkına sahiptir.
*** Gramajla satılan ürünlerde, tartılırken ± %10 farklılık meydana gelebilir.

 

Sipariş Takibi

Ayrıntılı bir şekilde siparişlerini takip etmek isteyen üye durumundaki müşterilerimiz sitemizin sağ üst köşesinde bulunan 'Hesabım'' linkini tıklayarak siparişlerinin durumunu görüntüleyebilirler. 



İade
Sitemizden satın aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilirsiniz. İadenizin kabul edilmesi için aşağıdaki şartlara uygun olması gerekmektedir.
Genel İade Şartları
1. İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
2. Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Buradaki iade kabul kriteri, ürünün başka bir müşteriye satılabilirlik özelliğini kaybedip kaybetmemesidir.
3.İade işleminde ürün ile birlikte size ulaşan ürün faturasının her 2 nüshası(size ulaşan bütün nüshaları) ve sipariş numarası,sipariş adı ve soyadı, iptal/iade nedenini içeren bir dilekçe ile tarafımıza iade ediniz.


İade İşlemleri
İade için gönderilen ürünün iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlatılır. İşlemler başlatılmadan firmamız gerek duyarsa ürünü yetkili servise ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderebilir.
İadenizin onaylanıp onaylanmadığına dair bilgi maili sistemimizdeki mail adresinize gönderilmektedir. İadeniz onaylanmadığı takdirde ürününüz size tekrar gönderilecektir. Onay durumunda isteğinize göre paranızı iade edebiliriz ya da size başka bir ürün almak için ödemenizle aynı değerde hediye çeki verebiliriz. Para iadesi talep ettiğiniz takdirde; siparişinizin bedeli kredi kartı ile ödeme yapmışsanız aynı kredi kartınıza, havale ile ödeme yapmışsanız müşteri hizmetlerine vereceğiniz hesaba yatırılacaktır. Ücret iade işlemi 10 iş günü içerisinde yapılacaktır. Bu iade işlemi VPOS sistemi ile yaplacağından ücretin hesabınıza geçmesi bankanıza gore 1-5 gün içersinde değişebilmektedir.

Hasarlı Ürünler
Mağazamız müşterileri, teslimat sırasında fark edilen yanlış ya da hasarlı ürünü teslim almayıp Müşteri Hizmetleri adresindeki formdan bildirmek suretiyle görevliye geri iade edebilirler.Hasarlı ürünlerde sipariş teslim görevlisi ve şubesine hasar tespit tutanağı tutturulmalıdır.Hasar tespit tutanağında ürünün ve ambalajının durumu net olarak belirtilmeli ve tutanakta sipariş teslim görevlisi ismi ile şube kaşesinin mutlak suretle yer alması gerekmektedir.Böyle bir durumda, yeni teslimatin tarih ve saatini, görevliye bildirebilirler. Bildirmemesi durumunda müşteriye e-maille ulaşılacak ve bu bilgiler alınacaktir. Teslimattan sonra fark edilen hatalari, 2 gün içinde Ürün İadesi sayfasındaki formdan bildirdiği taktirde ürünler kendisinden kısa süre içinde geri alınacak, ya da eksik olan parça müşteriye ulaştırılacaktır. Bunun dışındaki durumlarda ürünler garanti kapsamına girecektir. Ayrıca, ilk 15 gün içinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo firmaları ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.

Sitemizde satılan tüm ürünler çalıştığımız tedarikçi firmaların garantisi altındadır. Satın aldığınız ürünlerde herhangi bir problem çıkması durumunda ürün ile size gönderilen garanti belgesi ve/veya fatura ile birlikte iletişim bilgilerini ürün kılavuzunda bulabileceğiniz size en yakın yetkili servise başvurabilirsiniz. Garanti şartlarına göre ürününüz değiştirilecek ya da onarılacaktır. 

Satın aldığınız ürünlerin eğer seri numaraları var ise, yetkili servisler ürünlerin garanti kapsamını hızlı bir şekilde kontrol edebilmektedirler.

Hasarlı ürün değişimi ve tamiri için geçen süre tedarikçi firmaya ve yetkili servise bağlıdır. Ancak gerektiği takdirde mağazamız işlemleri hızlandırmak için müdahale etmektedir.

 

75TL

Minimum alışveriş tutarınız 75TL olmalıdır.